On-line bankarstvo za građane
U cilju jednostavnijeg dostupa Vašim sredstvima i objedinjavanja Vaših interesa nudimo Vam usluge P@RNTERnet internet bankarstva za građane i partner.mobile mobilnog bankarstva za građane.
 

Zašto postati korisnik P@RTNERnet i partner.mobile servisa?
 

P@RTNERnet i partner.mobile za građane predstavljaju suvremene proizvode koji pružaju najbrži i najudobniji način vođenja Vaših financija. Uvođenjem ovih usluga omogućeno je pouzdano, jednostavno, brzo i kvalitetno poslovanje. Pristup Vašim sredstvima dostupan je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu, neovisno o radnom vremenu Banke i to uz povoljnost znatno nižih naknada nego u poslovnicama Banke.
 

Kao postati korisnik P@RTNERnet servisa?
 

Korisnikom P@RTNERnet servisa može postati fizička osoba koja je vlasnik ili opunomoćenik multivalutnog tekućeg računa u Partner banci, pri čemu je dovoljno popuniti i potpisati podatke u Zahtjevu za otvaranje transakcijskog račun osobno u poslovnici Banke.

Odobrenjem Zahtjeva, Banka vlasniku računa odnosno opunomoćeniku, predaje na korištenje identifikacijski token.

Ugovorena usluga dostupna je slijedeći radni dan od primitka identifikacijskog tokena kao i početnog PIN-a neophodnog za prvo otključavanje tokena.
Korisnicima P@RTNERnet servisa dostupne su usluge:
  • zadavanje platnih naloga
  • kupnja deviza
  • prodaja deviza
  • pregled prometa po svim računima otvorenim u Partner banci
  • pregled izvadaka
  • pregled i status platnih naloga
  • pregled naloga kupoprodaje
  • oročavanja depozita

Usluge P@RTNERnet dostupne su u skladu s Općim uvjetima transakcijskog i depozitnog poslovanja fizičkih osoba.
 

Kao postati korisnik partner.mobile servisa?
 

Korisnikom partner.mobile servisa može postati fizička osoba koja je vlasnik ili opunomoćenik multivalutnog tekućeg računa u Partner banci, pri čemu je dovoljno popuniti i potpisati podatke u Zahtjevu za otvaranje transakcijskog račun osobno u poslovnici Banke.

Ugovorena usluga dostupna je za aktivaciju isti dan po odobrenju zahtjeva.

Korisnicima partner.mobile servisa na raspolaganju su usluge:
  • provjera stanja i raspoloživog iznosa, pregled prometa i transakcija za sve račune, kartice, štednju i kredite
  • pregled i upravljanje karticama
  • plaćanja skeniranjem QR koda
  • automatska konverzija i mjenjačnica po vlastitom izboru
  • pregled naloga, transakcija, prometa i izvadaka računa
  • obavijesti o transakcijama u realnom vremenu
  • autentifikacija PIN-om i biometrijom (otisak prsta i sken lica)
  • personalizacija računa
  • upravljanje obavijestima o transakcijama i ograničenjima potrošnje
  • mobilni token za prijavu u uslugu internet bankarstva
  • pregled lokacija Partner banke 
Usluge partner.mobile dostupne su u skladu s Općim uvjetima za partner.mobile za fizičke osobe.
 
Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju: 01 4602 258, 01 4602 259
 
Partner banka d.d. Zagreb    |    Vončinina 2, 10000 Zagreb    |    telefon + 385 1 4602 222    |    telefaks + 385 1 4602 289