|  | 
						
							| Obavijest o načinu podnošenja prigovora/reklamacija | 
						
							| Uvod 
 Smatrate li da Vam je u poslovnom odnosu s Bankom povrijeđeno neko pravo, predlažemo da spornu situaciju najprije pokušate riješiti u izravnom, usmenom obraćanju radnicima Banke. U većini slučajeva na taj način sporna situacija može biti riješena brzo i jednostavno na obostrano zadovoljstvo.
 
 Ako nakon razgovora sporna situacija nije riješena, molimo podnesite pisani prigovor na jedan od sljedećih načina:
 
 
	Na dopisu je potrebno  naznačiti da se radi o Prigovoru.
		na poslovnu adresu Banke Vončinina 2, 10000 Zagreb,
		osobno uručen radniku Banke,
		putem elektroničke pošte na adresu: prigovori@paba.hr 
 Sadržaj prigovora
 
 Prigovor treba sadržavati:
 
 
	U slučaju zaprimanja Prigovora s nepotpunim podacima Banka ima pravo zahtijevati dopunu Prigovora. Banka neće razmatrati anonimne Prigovore.
		osobne podatke Podnositelja Prigovora: ime, prezime, ili naziv tvrtke i OIB,
		detaljan opis događaja/situacije (sve činjenice i okolnosti uz navođenje pripadajućih datuma -  dokumentaciju koja se odnosi na Prigovor) i dokaz o osnovanosti Prigovora,
		poštansku ili email adresu za komunikaciju/dostavu odgovora,
		kontakt broj telefona ili mobitela. 
 Rješavanje prigovora
 
 Postupak rješavanja Prigovora:
 •             Za svaki zaprimljeni pisani Prigovor, Banka će Podnositelju bez odgađanja potvrditi primitak Prigovora na isti način na koji je Prigovor poslan u Banku. Za pisane prigovore podnesene u poslovnim prostorijama Banke, Banka će izdati potvrdu o zaprimljenom Prigovoru stavljanjem pečata Banke, datuma primitka i potpisa na kopiju istog.
 •             Banka će pisanim putem odgovoriti Podnositelju Prigovora na adresu navedenu u Prigovoru najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja prigovora.
 •             kod kompleksnijih Prigovora čije rješavanje može trajati duže od predviđenih rokova, Banka će pravovremeno obavijestiti Podnositelja Prigovora o razlozima odgode i okvirnom vremenu u kojem Banka može dati odgovor.
 •             Podnositelj Prigovora neće trpjeti nikakve štetne posljedice ni po kojoj osnovi, a poglavito u pogledu ostvarenja i zaštite svojih prava u poslovanju s Bankom.
 
 Zaštita osobnih podataka
 
 Osobne podatke dostavljene u sklopu Prigovora Banka će koristiti isključivo za potrebe rješavanja Prigovora.
 Podaci o Prigovorima čuvaju se 11 godina od rješavanja Prigovora.
 
 Objava
 
 Ova Obavijest objavljena je 27.05.2022. godine.
 |